Η πιο συχνή χρήση του Internet για τους Ελλήνες χρήστες είναι η αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες, με ποσοστό 45% έναντι 62% του μέσου όρου των πολιτών της Ε.Ε. Αντίθετα οι Έλληνες δεν υστερούν σημαντικά (43% έναντι 45%) στο διάβασμα ειδήσεων και στο "κατέβασμα" εφημερίδων.
Σε σχέση με το ηλεκτρονικό εμπόριο, μόνο το 2% πουλά προϊόντα ή υπηρεσίες online, με το Μ.Ο. της Ε.Ε. να είναι στο 16%.
Επίσης, μόνο το 9% χρησιμοποιεί ηλεκτρονικές τραπεζικές υπηρεσίες και μόνο το 41% στέλνει και λαμβάνει e-mails. Τα αντίστοιχα ποσοστά της Ε.Ε. είναι 40% και 66% αντίστοιχα.
Στοιχεία 2012, πηγή: Ευρωπαϊκή Ένωση, https://ec.europa.eu/digital-agenda/.
